20 éves az Amway
2009-ben és 2010-ben az UNICEF Magyar Bizottsága az Amway pártfogásával rendezte meg Magyarországon a Kézmosás Világnapját, tavaly országszerte 280 iskola és 75 000 gyermek aktív részvételével. Az Amway rendkívül elkötelezett a világnap mellett, hiszen a fertőző betegségek 80%-a közvetlen fizikai érintkezéssel terjed, melyeket a szappannal történő kézmosással jó eséllyel meg lehet előzni. Emellett pedig immár harmadik éve a cég több ezer üzleti vállalkozó bevonásával hirdeti az egészséges életmód fontosságát a Budapesti Félmaratonon, támogatva egyúttal az UNICEF-et is. Hazánkban a legkeresettebb Amway termékek az otthonápolással kapcsolatos készítmények, eszközök. Népszerűek még a Nutrilite vitamin- és étrend kiegészítők, melyek egyébként a hétszeres BL győztes olasz labdarúgócsapat, az AC Milan hivatalos étrend kiegészítői is. A játékosokat nem csak a bajnoki győzelem hajtja, hiszen az Amway One by One (Egyenként a Gyermekekért) kampány keretében minden egyes, a bajnokság során lőtt gól után 2,500 dollárral támogatja az AC Milan Alapítványt. Eddig az Amway közel 350,000 dollárral segítette a focicsapat alapítványának programjait. Az Amway alkalmazottai és üzleti vállalkozói segítségével több más jótékonysági akciót is lebonyolított. 2008-ban játszóteret épített Noszvajon, kerítést és kerti játékokat festett le a mezőszilasi óvodában 2010-ben, valamint az árvízkárosultakat és a vörösiszap-katasztrófa érintettjeit több mint 3-3 millió forinttal támogatta a Magyar Vöröskereszt bevonásával. A néhány évvel ezelőtt rendezett, világhírű operaénekesek közreműködésével megvalósult Amway Opera Gálából befolyt teljes összeget a cég a Magyar Vöröskeresztnek ajánlotta fel, illetve öt éven keresztül arany fokozatú támogatója volt a Magyar Olimpiai Csapatnak. Mindemellett a környezetvédelem jegyében 2011-ben a cég 20. évfordulója alkalmából céljául tűzte ki országszerte minimum 1991 facsemete elültetését üzleti vállalkozói segítségével, mely célt sikeresen teljesített is.Az Amway Hungária további számokban kifejezve 20 évet, 114 milliárd forint nettó árbevételt, 35 000 üzleti vállalkozót és több mint 450 terméket jelent. A független értékesítés egyik úttörőjeként számon tartott cég portfoliója rendkívül széles, lefedi az otthonápolás, a szépség, a színes kozmetikumok, a tartós fogyasztási cikkek és az egészség területét. Az Amway, melyet Jay Van Andel és Rich De Vos alapított 1959-ben az Egyesült Államokban, és mely mára a világ egyik legnagyobb, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalatává nőtte ki magát, elsőként Magyarországon kezdte meg kelet-európai terjeszkedését 1991-ben. A vállalkozás, mely világszerte több mint 80 országban működik, 3 millió üzleti vállalkozóval, 2010-ben 9.2 milliárd USD forgalmat ért el globális szinten.