Cara a Rimmelnél
A Rimmel Londonnal kötött együttműködéssel kapcsolatban Cara Delevingne elmondta: “Nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy a Rimmellel dolgozhatom. Tinédzserként ez volt az első dekorkozmetikai márka, amit használtam és imádtam. Ízig-vérig londoni lány vagyok és a Rimmel pont olyan stílust közvetít, mint amilyen maga a város: trendi, vagány, kozmopolita megjelenést garantál.”
Johanna Bussinelli, a Coty dekorkozmetikai részlegének vezetője így nyilatkozott: “Cara Delevingne vagány, fiatal, nagyvárosi stílusa tökéletesen képviseli a divatdiktáló Rimmel márkát. Hangsúlyos, modern megjelenése, vad, zabolázatlan divatstílusa, a belőle áradó magabiztosság és öntudat mind elismerésre méltó. Az ő személyisége új lendületet visz a márka életébe, a nők új generációját fogja inspirálni arra, hogy mutassák be az eklektikus londoni stílus számtalan arcát.”
Az izgalmas és rendkívüli együttműködést ünnepelve a Rimmel lélegzetelállító módon jelenti be Carát: megszervezi az eddigi első és egyetlen Global Snapchat sajtókonferenciát, mely a Rimmel rajongók és követők számára egyedülálló lehetőséget teremt, hogy közvetlenül is kapcsolatba lépjenek a márka új reklámarcával. A Z generációs vásárlók újságírókká válhatnak egy napra, hiszen lehetőséget kapnak arra, hogy az őket legjobban foglalkoztató kérdéseket feltegyék Carának a #RimmelxCara felhasználásával. A sajtókonferencia időpontja 2016. április 15. amikor Cara ÉLŐBEN, a Snapchat-en keresztül megválaszolja a neki nyilvánosan feltett kérdések közül kiválasztott kedvenceit.