25 éves az Amway itthon
A hazánkban 25. jubileumát ünneplő vállalat elegáns helyszínen megtartott sajtóbeszélgetésén az Amway Hungária ügyvezető igazgatója, Gárdus Péter számolt be a cég eredményeiről, miközben személyesen töltött pezsgőt a sajtó képviselőinek. A közvetlen értékesítés az elmúlt években nemcsak világszerte, hanem hazánkban is húzóágazattá vált: Magyarországon közel félmillióan kapcsolódnak vásárlóként vagy forgalmazóként a szektorhoz, mely mintegy 50 milliárdos forgalmat ért el 2014-ben. A piac egyik legsikeresebb szereplője a független értékesítés úttörőjeként számon tartott, idén 25 éves Amway Hungária: árbevétele 2015-ben megközelítette az 5 milliárd forintot. Az Amway 460 terméket kínál Magyarországon, melyek 30 000 forgalmazó segítségével jutnak el a fogyasztókhoz. A márka legnépszerűbb tagjai a vitaminok és az ikonikussá vált otthonápolási termékek.
Tovább