Addiktív kék

Szerző: Zsolesz / / 2012-09-04

 

Ha a Guess férfit egyetlen szóval kellene jellemezni, a legtalálóbb jelző az lenne rá, hogy szenvedélyes. Milyen még? Szabadszellemű, karizmatikus, laza és kifinomult, a mai modern férfi dinamizmusát testesíti meg. Beleveti magát a kalandokba, mindent szenvedéllyel csinál, ami felpezsdíti, és egyszerűen ellenállhatatlanná teszi. Parfümje elcsábítja az érzékeket – friss, addiktív és vadul érzéki. A Coty Guess Seductive Homme Blue illata a modern férfiasság egy új felfogásban, épp oly emlékezetes, mint egy tökéletes nap az óceánnál, érzéki naplementével megkoronázva.

Tovább

Limitált Gillette kiadás

Szerző: Zsolesz / / 2012-08-08

 

A Gillette limitált szériás termékcsaládot vezetett be “A jó kezdet mindent megváltoztat” kampány keretében a 2012-es Londoni Olimpiai Játékokra. Minden termék fekete-aranyba öltözött azért, hogy rajongók millióit segítse a felkészülésben az érzelmekkel teli nyárra. A Gillette világszerte több mint 800 millió férfi napjának indulásáért érez felelősséget.  A Gillette elkötelezetten, folyamatosan bővíti az ismereteit és tapasztalatait a borotválkozásban, nyomon követi a borotválkozás történelmében legjelentősebb fejlesztéseket, éppen ezért, kiváló tanácsadó a férfi arcápolásban. A borotválkozás igazi rituálé, melynek köszönhetően a férfiak különlegesnek érezhetik magukat, és igazán jól nézhetnek ki. A legújabb termékcsalád garantálja a nap elindulását, úgy, ahogyan minden férfi megérdemli. A Gillette Limited Edition vezető terméke, a ProGlide borotva két változatban kapható: az elemes Power és egy manuális verzió. Ezek a P&G és a Gillette legfejlettebb borotvái.

Tovább

Extrém egyéniségeknek

Szerző: Zsolesz / / 2012-08-01

A kihívásokra kész férfiaknak extrém védelmet és maradandó frissességet nyújtó kozmetumokra van szükségük. A Fa Men Xtreme dezodorok izzadásgátló hatása hatékony marad növekvő aktivitás alkalmával is, biztos védelmet nyújtva az izzadás és testszag ellen. A dezodorok még a legaktívabb férfit is frissen tartják, hatásos védelemmel és magabiztossággal látják el minden helyzetben. Négy férfias illatból választhatnak: Fa Men Xtreme Polar, Fa Men Xtreme Dry, Fa Men Xtreme Cool, Fa Men Xtreme Sport.
A Fa Men Xtreme tusfürdők frissességet és magabiztosságot nyújtanak nap mint nap. Hűsítő érzést biztosítanak, élénkítik a testet és praktikusan tusolásra és hajmosásra egyaránt alkalmasak. Szintén négy férfias illat szerepel a palettán:

Tovább

Heves-jeges

Szerző: Zsolesz / / 2012-07-02

A borotválkozás minden nap égető érzést és irritációt okozhat. Borotválkozás után a bőrnek többre van szüksége, mint frissességre. A Men Expert termékcsalád új tagja, az ultra friss Hydra energetic after-shave lotion ápoló és nyugtató hatóanyagokkal van gazdagítva a hármas hatásért: hidratálja, nyugtatja és felébreszti a bőrt. 1. hatás: hidratál - Ultra-friss és hidratáló összetétele intenzíven újratölti a bőrt nedvességgel, hogy megelőzze a kiszáradást és kényelmetlen érzést. 2. hatás : nyugtat - Azonnal felveszi a harcot a borotválkozás okozta káros hatások ellen: hat az égető érzés ellen, csillapítja a kipirosodást és az irritációt, tisztítja a bőrt. 3. hatás: felébreszt - A vitaminokkal és koffeinnel megerősített összetétel felébreszti a bőrt.

Tovább

Férfi igényekre szabva

Szerző: Zsolesz / / 2012-06-18

A férfiak bőre más. Ezért fejlesztette ki a Douglas a Men’s System termékcsaládot. A  Douglas Men’s System férfi ápolási termékcsalád megfelel minden kívánalomnak és elvárásnak, amire a férfiak bőrének szüksége van. A hatást értékes természetes összetevők garantálják. A sokoldalú választék a biztosíték az egyszerű, célzott felhasználásra. A termékeken elhelyezett színkódok könnyű áttekinthetőséget tesznek lehetővé, így a férfiak azonnal megtalálhatják az igényeiknek megfelelő terméket. A Men's Systemre nemcsak a borotválkozásban és az arcápolásban számíthatnak az igényes férfiak, de a testápolási termékek is megelégedettségükre szolgálhatnak.

Tovább

Erőteljes dezodorok

Szerző: Zsolesz / / 2012-06-04

 

A párás nyári hőség sokaknak okoz problémát intenzív izzadás formájában. Szerencsére a kozmetikai márkák egyre hatékonyabb megoldásokkal rukkolnak elő. A Garnier Men legújabb dezodorja, a Neutralizer spray és golyós változatban 72 órás védelmet ígér. Ezzel persze senkit nem szeretnék arra biztatni, hogy vesse a terméket három napos teszt alá, hiszen a forgalmazó már megtette helyettünk - a dezodorok hatásfokát érzékszervi tesztekkel támasztották alá. A Garnier Men Neutralizer dezodor ultra nedvszívó Mineralite-tal (perlit), egy vulkanikus eredetű ásványi anyaggal gazdagítva biztosítja 72 óra non-stop védelmet testszag ellen, ugyanakkor nem akadályozza meg a bőrlégzést. Szabadalmazott antibakteriális hatóanyaggal és nedvszívó Mineralite-tal gazdagított összetétele segít az izzadságfoltok és testszag elleni védelemben.

Tovább

José Mourinho átigazolt a Braunhoz

Szerző: Zsolesz / / 2012-05-23

Megújultak a Braun Series borotvái: a Braun Series 3, melynek megjelentek Wet & Dry modelljei, a Braun Series 5 és a Braun Series 7 borotvák. Az új portfolió bevezetésével egyidejűleg, a Braun összefogott napjaink ikonikus futball edzőjével, José Mourinhóval. A márka marketingcsapata úgy vélte páratlan sikerei a pályán és a pályán kívül, tekintélye és ellentmondást nem ismerő természete miatt José Mourinho egyértelmű és tökéletes választás a Braun kampányához. Emellett José összetéveszthetetlen karizmája, egyedi stílusa, szenvedélyessége és teljesítménye összhangban áll a Braun márkával, annak értékeivel. „Már a kezdetekkor megfogadtam, hogy csupán pénzért nem vállalok együttműködést egyetlen márkával sem. Ez az első alkalom, hogy megteszem, mert érzek valamit a termékek iránt. A Braun olyan márka, amit szeretek. Egy presztízsmárka. Úgy érzik, illek a Braun imázsához, és én is úgy hiszem, hogy az együttműködés a Braunnal jót tesz az én megítélésemnek.

Tovább

“Oscar-díj”-nyertes Odin Amanu

Szerző: Zsolesz / / 2012-05-10

 

A Fragrance Foundation által minden évben ünnepélyes külsőségek között kiosztott Fifi díj a parfümipar hivatalos "Oscar-díja". A győzteseket a "Parfüm-Alapítvány" ezer tagjából álló zsűri választja ki viszonteladókkal és a sajtó képviselőivel együtt.  A díjkiosztón idén új kategóriát hoztak létre „Indie” néven, amely a független parfümőr márkákat fedi. Ezek a kicsi, gyakran családi manufaktúra formájában működtetett márkák természetes kivonatokat tartalmazó, kis-szériás úgynevezett niche parfümöket gyártanak – ma is valódi luxust a luxuskategórián belül. Az új díjat rögtön el is vitte egy idén bemutatott, izgalmasan maszkulin illat, az 06 Amanu az Odin háztól. A díjnyertes illat a Dél-Mediterrán és török tengerparti szirtek primitíven erőteljes és az anatóliai talajok földes illatáról mesél.

Tovább

Az első Guess férfi illat

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-24

 

A Coty örömmel mutatja be nagyközönségének a Guess illat márka első férfi tagját. A Guess Seductive Homme szexi, szabadszellemű és mágikus vonzerővel bír – képtelenség ellenállni neki. A Guess Seductive Homme karizmatikus, bátor és öntudatos, kalandvágyó férfiideált testesít meg. “A Guess Seductive Homme illat harmadik a Cotyval együtt kifejlesztett illataink sorában, de első a férfi illatok között.” – mondta Paul Marciano, a GUESS márka elnöke és alapítója. „A sima, kemény, férfias üvegtől a meleg, szinte függőséget okozó, varázslatos összetevőkig a Guess Seductive Homme parfüm megragadja és csapdába ejti az igazi Guess férfi lényegét. Ez várhatóan nagyon izgalmas bevezetés lesz, mert felülírja régebbi férfi illatunk ideálját, így új követőket tudunk megnyerni a márkának”.

Tovább

Új Swarovski kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-10

 

Az új ambíciózus és modern 2012-es tavaszi-nyári férfi kollekcióról a következőket nyilatkozta a tervező: 
„Az első ékszerek sikerét követően biztosítani akartam, hogy ez az új kollekció modern, merész tervezését tekintve szerves folytatása legyen a már bevezetett vonalaknak. Az „N the Skull” motívum erős szimbolizmusát használva kortárs rock stílusra koncentráltam, egy csepp fekete humorral fűszerezve. Valamennyi új darab vonalvezetése kimondottan férfias” magyarázza Nathalie Colin, a cég kreatív igazgatója.
A „Revolution” téma sokféle felületet egyesít, melyeket elegáns fazettás kristályok, cégünk jelképei díszítenek. A stílusos, visszafogott függő új értelmezést ad a csavaranyának, mint jól ismert szimbólumnak. A csiszolt vagy polírozott acélon függő elegáns Crystal Satin fazettás kristályt finoman kiemeli a négyszögletes szemekből álló lánc. Tovább