Rihanna a Nivea új arca
A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának arca a népszerű barbadosi énekesnő, Rihanna, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a Nivea legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül - akárcsak a gyönyörű, limitált Nivea krém tégelyeken. A klasszikus Nivea Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót: TovábbKipróbáltam: Himalaya Organics
A nagy múltú, 1930 óta működő indiai Himalaya cég Organique by Himalaya termékcsaládja az Ayurveda tapasztalatai alapján, holisztikus szemlélettel készülnek. A hatékony gyógynövényeket, melyek a készítmények lelkét adják, szigorú elvek szerint, a természet egyensúlyának tiszteletben tartása mellett biológiai gazdaságokban termesztik. A kézi eljárással hidegen sajtolt magas minőségű olajak megőrzik az öregedésgátló hatású vegyületeket valamint a gyógynövények gazdag tápláló és hidratáló tulajdonságait.
Első "tesztalanyom" az Invigorating Face Wash, azaz a frissítő arclemosó minden bőrtípusra. Ez egy szappanmentes arclemosó bio növényekből, esszenciális olajokból és természetes kivonatokból. Annak ellenére, hogy nincs benne detergens (habzást elősegítő vegyi anyag), a sűrű konzisztenciájú, átlátszó gél remekül habzik, amint felviszem a nedves arcbőrömre. TovábbArckrém-újdonság allergiás bőrre
Az allergia az iparilag fejlett országokban a lakosság 50%-át érintő probléma. Az allergiás reakciók 80%-a látható tüneteket produkál a bőrünkön. A La Roche-Posay Toleriane készítményei 16 éve az intoleráns bőr szolgálatában állnak, nyugtatják és védik a bőrt. Csak a legszükségesebb összetevőket tartalmazó, minimalista formulái elősegítik az irritáció csökkentését, emellett La Roche-Posay termálvízzel nyugtatják a bőrt.
TovábbPillekönnyű tisztítók
Immár tudományosan bizonyított tény, hogy a bőr megfelelő tisztítást követően könnyebben lélegzik és több hatóanyagot képes felvenni a bőrápoló termékekből is. Ezzel szemben az a bőrfelület, amely csupán belülről jut oxigénhez fakóvá és egészségtelenné válhat, mivel a sejtmegújulás folyamata is lassul.
Ezekre a kutatásokra építve az Eucerin® kifejlesztette új, a bőr szabad lélegzését segítő arctisztító termékcsaládját.
A tisztítás elősegíti a természetes regenerációs folyamatot és optimálisan előkészíti a bőrt a további ápolásra. Az arctisztítás során nemcsak a napi szennyeződések, hanem a feszültség is eltűnik. Egy fárasztó nap után a bőrnek is jár a kikapcsolódás…
90 ÉVES A WELEDA
A Weleda alapgondolata Dr. Rudolf Steiner filozófus holisztikus tanaiból eredeztethető. A márka a nevét a bölcsesség és a gyógyítás kelta istennője után kapta.
Tovább