Szülinapos Babylove
A legkisebbeknek szánt dm sajátmárka a babylove idén ünnepli 15 éves születésnapját és ebből az alkalomból termékeit limitált kiadású, vidám állat-motívumos csomagolásba öltözteti, sőt speciális nyári árucikkeket kínál az anyukák és a babák számára. A babylove filozófiája, hogy kiváló minőségű termékeket kínál kedvező áron. A dm drogerie markt először 1996-ban vezette be a pelenkákat és a babaápoló termékcsaládot babylove márkanéven és azóta töretlen népszerűségre tett szert a hazai kismamák és babáik körében is.
Tovább
A drogériákban tetten érhető a nemek egyenlőségért való küzdelem: ma már minden második férfiú maga választja ki az általa használni kívánt terméket, ezt a döntést nem bízza élete párjára. Közel minden harmadik férfi kifejezetten férfiak számára kifejlesztett hajformázó és ápoló terméket használ. Ezért döntöttek a Henkel szakértői a Syoss Men, professzionális férfi hajápoló és hajformázó család, bevezetése mellett. A Syoss női termékei már bizonyítottak, és immár a férfiak is élvezhetik a szalonminőségű fényes haj előnyeit kedvező áron. Új hajápoló családján belül a Syoss két sampont kínál férfiaknak: az új Syoss Men Tisztító és Frissítő Zsírosodás elleni sampon (500ml) kifejezetten zsíros haj ápolására való, mely minden hajmosásnál szalon-frissességű és egészséges kinézetű hajat eredményez. Az új Syoss Men Erő & Vitalitás sampon (500ml), normál hajú férfiak számára készült, mely a hajnak minden nap olyan megjelenést nyújt, mintha most léptek volna ki a fodrászszalonból.
