Gyors és hatékony: vibrációs tréning

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-16

 

 

Akár meleg van, akár nincs, jócskán benne vagyunk a tavaszban azaz ha szeretnénk hozni a legjobb bikini-formánkat itt az ideje, hogy ledolgozzuk a feleelget. És ami mindezt rövidtávon, rövid edzésekkel elősegíti: Vibrációs tréning! A vibrációs tréning mindösszesen 20 percig tart, mely alatt nem csak az alakformálásért, de az egészségért és az immunerősítésért is rendesen megdolgoznak ennek a sportnak a kedvelői.

Tovább

Bőrfeszesítő biolifting

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-16

Melyik nő ne vágyna feszes, üde arcbőrre, akkor is, ha már nem a húszas éveit tapossa? A kozmetika és a kozmetikai orvoslás számtalan alternatívát kínál, de a kezelések sokszor nem a várt eredményt hozzák. Milyen kezeléssel érhetünk el természetes, mégis tartós eredményt? Az olasz szépségápolás egy kíméletes megoldást kínál, a GUNA Bioliftinget  (a név egy szanszkrit kifejezést takar, mely életenergiát jelent). A legtöbben félnek belevágni egy komolyabb beavatkozásba, esetleg kés alá feküdni, mert attól tartanak, hogy az eredmény nem olyan lesz, amilyennek várják: vagy nem simul ki kellőképpen a bőr, vagy pedig olyan feszes lesz, hogy eltűnik az összes természetes vonás, a mimika. A Guna biolifting a sebészkésnél jóval kíméletesebb megoldás.

Tovább

Fürödjünk szupergyümölcsökben!

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-13

Semmi sem olyan természetesen nyugtató hatású, mint a víz. A csörgedező hangok kisimítják az idegeket, és segítenek levezetni a stresszt. A tusolás ideje alatt ez a pozitív hatás még fokozottabban jelentkezik: a tusoló gyengéden masszírozza a bőrt, és pezsdítően hat érzékelő sejtjeinkre, ez pedig boldogsághormonok termelődését eredményezi. „A tusolás több mint a testünk tisztává varázsolása. A nők igen nagyra értékelik a tusolással töltött időt, mivel ez a zavartalan kikapcsolódás prceit jelenti számukra." – mondja Dr. Corinna zu Putlitz, a hamburgi Beiersdorf AG kutatás-fejlesztési osztályának vezetője. „Ez az oka annak, amiért szakértelmünket a varázslatos illatok és a kényeztető összetevők felkutatatására fordítjuk, s a bőrápolás terén szerzett tapasztalatunkkal kiegészítve új tusfürdőket fejlesztünk ki."

Tovább

Mindent a cellulitról

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-12

A jó idő közeledtével érdemes időben nekikezdeni testünk formába hozásának, hiszen az eredmények nem jelentkeznek napról-napra. A túlsúly mellett a leggyakoribb problémát a cellulit jelenti: becslések szerint a nők 80%-ánál jelentkezik a cellulit. Nemcsak túlsúlyosaknál, és nem csupán a combon.
Sokan tudják, hogy a narancsbőr megjelenését a kollagénrostok közé benyomuló zsírsejtek okozzák: a kötőszöveti rostok körülhálózzák őket, így kemény csomókká alakulnak. Ezek a csomók teszik a bőr felületét a narancshéjhoz hasonlóan göbössé, egyenetlenné. Arról viszont kevesebb szó esik, hogy a combon, fenéken, hastájékon és felkaron jelentkező cellulitnak különféle típusait tartják számon, ezek pedig a rostos-, vizes-, zsíros- és vegyes cellulit. A különbségek a kialakulás eltérő okaiból adódnak, mivel a zsírraktározásnak különböző tényezői lehetnek.

Tovább

Női titok

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-11

A Women’ Secret egy világszerte ismert női fehérnemű márka, mely kifinomult ízlésvilágával és kiemelkedő minőségével nyerte el a nők tetszését - jelenleg 44 országban 430 márkaüzlettel dicsekedhet. Célközönsége a fiatal, talpraesett, független, természetes nő, aki nyitott a világra. A cég 1992-bennyitotta meg első exkluzív üzletét, sikere azóta töretlen. A márka ismert újító, meglepő ötleteiről, termékei - így illatai is - nagy népszerűségnek örvendenek. A Women’ Secret W’eau 3 illatban került az üzletek polcaira: Garden, Sea, Sunset. Könnyed, különleges illatok, melyek érzékiséget és intimitást sugároznak, emellett teljes összhangban állnak a Women’ Secret világával, lendületével és természetességével. A W’eau Garden, Sunset és Sea közös vonása a kifinomultság.

Tovább

Calvin Klein Sheer Beauty – backstage fotókkal

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-10

 

Calvin Klein bemutatja az új szépséget: vibráló és nőies és árad belőle a magabiztosság. Szépsége természetes és belülről fakadó. Fiatal, mégis kifinomult, jól érzi magát a bőrében. Calvin Klein Sheer Beauty. Tiszta, érzéki, magabiztos. Calvin Klein friss gyümölcsös virágos Sheer Beauty parfümje gyöngyöző és gondtalan, teli tiszta és szexi magabiztossággal. Megidézi a bőr érzékiségét, gyengédségét, ragyogó virágosságával és életteli melegségével. Fejillatában barack, piros bogyós gyümölcsök, bergamott lüktet. Az illat vibráló, pezsdítő barackos jeggyel nyílik, azonnal magához ragadja a főszerepet. Szívillata liliommal, jázminnal, bazsarózsával csábító, játékos, virágos. Alapjegyében magával ragadó pézsma, szantálfa, vanília virág lelhető fel. A nőies jegyek alól bőrszerű pézsma és krémes fás alkotók bontakoznak ki, megteremtve az illat magabiztos kicsengését.

Tovább

Új Swarovski kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-10

 

Az új ambíciózus és modern 2012-es tavaszi-nyári férfi kollekcióról a következőket nyilatkozta a tervező: 
„Az első ékszerek sikerét követően biztosítani akartam, hogy ez az új kollekció modern, merész tervezését tekintve szerves folytatása legyen a már bevezetett vonalaknak. Az „N the Skull” motívum erős szimbolizmusát használva kortárs rock stílusra koncentráltam, egy csepp fekete humorral fűszerezve. Valamennyi új darab vonalvezetése kimondottan férfias” magyarázza Nathalie Colin, a cég kreatív igazgatója.
A „Revolution” téma sokféle felületet egyesít, melyeket elegáns fazettás kristályok, cégünk jelképei díszítenek. A stílusos, visszafogott függő új értelmezést ad a csavaranyának, mint jól ismert szimbólumnak. A csiszolt vagy polírozott acélon függő elegáns Crystal Satin fazettás kristályt finoman kiemeli a négyszögletes szemekből álló lánc. Tovább

Boldog születésnapot, Astor!

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-09

 

Egy kozmetikai márka nem öregszik, sőt jót tesz neki a kor! A 60 éves Astor-ról nyugodtan elmondhatjuk, hogy a legszebb korban van, hiszen 6 évtized tapasztalatával a háta mögött a legkorszerűbb szépítőszereket gyártja és forgalmazza a világ egyik legszebb modelljének, Heidi Klum-nak a seítségével. A jubileum alkalmából érdemes feleleveníteni a szépséges márka történetét -íme: 
Az ASTOR márka a híres Astor családról kapta a nevét, melynek neves képviselője, John Jacob Astor a németországi Walldorf-ban született 1763-ban. John Jacob Astor kivándorolt az Egyesült Államokba, ahol a szőrme- és selyemkereskedelemben, valamint a new york-i ingatlanpiacon hatalmas sikereket ért el. Az 1800-as évek végén William Waldorf visszaköltöztette az Astor családot Európába. Angliában telepedtek le, és ezzel megalapították az Astor család híres angliai ágát.

Tovább

A fiatal bőr 7 dimenziója

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-06

20 éves az Anew – Az Avon legnépszerűbb márkája, az Anew idén ünnepli 20. évfordulóját. A márka 1992-ben lépett a piacra, az évek során számos újítást hozva a szépségiparba. Az Anew termékek világszerte forradalmasították a bőrápolást. Számos innováció mellet az Avon a piacon elsőként vezette be az Alpha Hydroxy Acid anti-aging technológiával kifejlesztett termékeket. Az új Ultimate 7S termékcsalád az évek alatt felhalmozott tudást rejti magában. Az Anew megoldást kínál minden nőnek, bármilyen korúak is legyenek. Az Anew Ultimate 7S termékcsalád tagjai új, még hatékonyabb összetételben, új illatal és szabadalmaztatott Pro 7Sirtuin technológiával készültek. A Szirtuinok vagy fiatalság proteinek, olyan enzimek, amelyek elősegítik a DNS helyreállítását, megnövelik a bőrsejtek élettartamát.

Tovább

Dúsabb és erősebb pillák

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-06

Az Astor bemutatja új, izgalmas innovációját, a Stimulash Volume szempillaspirált, mely egy új generációs spirál, ami azonnal dúsítja a szempillákat, és napról-napra új pillákat eredményez. Túl szép, hogy igaz legyen? A klinikai tesztek során bebizonyosodott, hogy használóinak több szempillája lett mindössze négy hét használat után. Heidi Klum, az Astor művészeti tanácsadója alig várta, hogy kipróbálhassa az újdonságot. “Az Astor Stimulash Volume szempillaspirál a sminktáskám új és állandó darabja lett – az eredmény elképesztő! Mikor felviszem a Stimulash Volume szempillaspirált, a szempilláim mesésen teltnek tűnnek, de ahogy telnek a napok, egyre dúsabbak és teltebbek. Mintha megsokszorozódtak volna a szempilláim. Imádom!” – mondta Heidi. Mi a pazar szempillák titka?

Tovább