Estée Lauder a mellrák ellen
Az Estée Lauder vállalat idén ismét megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított októberben tartott éves mellrákellenes kampányát. A 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány, melynek mottója “Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk”, a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt, hogy még közelebb kerüljünk a mellrák végleges eltörléséhez. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, mely célokra idén újabb 5 millió $-t kíván gyűjteni.
Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során.