Újra telt és feszes

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-21

Azok a nők, akik bőrfiatalító kezelésekért keresik fel a bőrgyógyászukat, gyakran „fáradtnak”, „feszültnek” vagy „szomorúnak” látják saját arckifejezésüket. Vannak, akik nem ismerik fel, hogy a ráncok nem az egyedüli kellemetlen velejárói az öregedésnek. A bőr feszességének csökkenése is az öregedést kísérő tipikus jelenség – ahogy a bőr veszít rugalmasságából és teltségéből, az arckontúr is veszít a határozottságából. A bőr szakértőjeként az Eucerin® évek óta bőrgyógyászokkal szoros együttműködésben egy olyan hatékony összetételű termékcsalád kifejlesztésén dolgozott, amely segít megelőzni a bőr teltségének csökkenését és javítani a bőr állagát a szemmel láthatóan is feszesebb bőrért. Az új Eucerin® Volume-Filler Bőrfeszesítő termékek hatékony összetétele segít helyreállítani a bőr teltségét és feszességét, valamint segítenek markánsabbá tenni az arckontúrt a fiatalosabb külső érdekében.

Tovább

Mini Million

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-21

A Million páros rajongóinak Paco Rabanne újratervezte a klasszikusokat, így gyűjtői darabokká emelte őket. A Lady Million elkötelezett híveként nagy örömmel fogadtam a gyönyörű kis utántöltős üvegcsét, mivel a nagy parfümöt súlya miatt nem szívesen hurcolásztam magammal. A 1 Million és a Lady Million most egy utazó méretű kiszereléssel jelent meg: a 10ml-s kis üvegeket bárhova magaddal vihetjük. Az aranytömb és az ikonikus gyémánt egy aranylánccal kulcstartónk vagy akár a táskánk legszebb dísze is lehet. Mint igazi ékkövek, mindkét miniatűr és utántöltője fekete básonnyal bélelet arany dobozban kapható. A galmúros kiegészítők valamelyike tökéletes ajándék az illatok használóinak de azoknak is, akik még nem próbálták a márka magnetikus, érzéki illat-kompozícióit.

Tovább

Nagyobb tisztaság – kisebb széndioxid-lábnyom

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-18

Egy átlagos háztartásban megannyi tisztítandó felület van, melyekre általában mind külön-külön jól bevált tisztítószereket használunk. A szekrényben sorakozó tisztítószereink számát csökkenthetjük a Clin Multi-shine használatával, mely ragyogó tisztaságot kínál több mint húszféle felületen. A Clin Multi-shine sokféle felület tisztítására alkalmazható, mellyel időt és erőfeszítést takaríthatunk meg. A csaptelep, a konyhapult, a mosogató, a konyhaszekrény, a hűtőszekrény, kő, kerámia, inox, rozsdamentes acél, réz, króm, porcelán felületeire ugyanúgy alkalmazható, mint a fürdőszobai csempe, tükör, üvegasztal, ablakpárkány, virágcserép, fából és bőrből készült bútorok, dekorációs kellékek felületeire.

Tovább

Lush sztori

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-17

A Lush friss kozmetikumai 1995 májusában jelentek meg a piacon, de a cég története ennél jóval messzebbre nyúlik vissza. A mai kreatív csapat már több mint húsz éve dolgozik együtt. Hajápoló termékeket fejlesztettek természetes anyagokból, s ezek a készítmények rendkívül sikeresek lettek a Body Shopnál. Később Cosmetics to Go néven létrehozták saját, forradalmian újszerű kozmetikai cégüket az Egyesült Királyságban, majd mindent újrakezdtek immár a LUSH keretein belül. A Lush otthona Dél-Angliában, a tengerparton van, a Dorset megyében található Poole városában, a High Street 29-es szám alatt. Innen nőtt ez a cég azzá a nemzetközi hálózattá, amelyet ma annyian ismernek és szeretnek. Sikerült mind a mai napig barátságosnak és közvetlennek maradnia, a friss termékek még mindig kézi munkával készülnek, csak éppen ma már több gyárban szerte a világon.

Tovább

Amerikai körömdivat

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-16

Az ANNY - Amenrican Nail Fashion New York – maga az amerikai életstílus egyetlen ecsetvonással. Az Anny körömlakkok sikerének titka, hogy a kollekció a nemzetközi trendeknek megfelelően kerül összeállításra. Az ANNY kollekciók a celebek, divatikononok által hordott legdivatosabb árnyalatokat kombinálják az amerikai divatfővárosokban – L.A., Miami és New York - legnépszerűbb színekkel. Az ANNY ennek megfelelően páratlan termékválasztékkal rendelkezik: az elbűvölő vörös árnyalatoktóL a pikáns narancson keresztül a zöld legstílusosabb, legdivatosabb árnyalatáig minden szín szerepel a kínálatban. Ráadásul a színpaletta ugyanúgy magában foglalja a klasszikus színeket, például a vörös és a rózsaszín egyes árnyalatait. Az alap termékvonal részét képezik az optimális körömápoláshoz szükséges legfontosabb termékek, mint az alap- és fedőlakk vagy a körömerősítő.

Tovább

Az ösztön nyomában

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-15

Az Avon az ösztöneink követésére szólít fel új, átütő illatával. A virágos-gyümölcsös-fás illat arca napjaink egyik legvonzóbb amerikai színésznője, a hihetetlenül szexi Megan Fox, aki tökéletesen megtestesíti mindazt, amit az új illat képvisel. Az Instinct a ragyogó csillaggyümölcs, az egzotikus kamélia és az érzéki szantálfa elegyével ébreszti fel ösztöneinket. A parfüm inspirációját a szexi, erős nő adta, akinek a tekintetéből, a járásából, a beszédéből is sugárzik a magabiztosság. Ezzel párosul egy ősi, ösztönös vágy, amit nem tud és nem is akar leplezni. A márka egy-egy kiemelkedő illatának megalkotásakor a világ legkiválóbb parfümőreivel dolgozik együtt, akik számos prémium parfümháznak készítenek illatokat. Ez alkalommal a világ egyik elsőszámú parfümőrének segítségével alkotta meg ezt a csodás, túlfűtött illatot.

Tovább

Elbűvölő természet

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

Docteur Renaud a kozmetológiában és szépségápolásban szerzett tapasztalatát és szaktudását 1947 óta arra használja, hogy megszépüljünk a ragyogó, hatékony és természetes kezeléseinek köszönhetően. A márka a mai napig hűen képviseli alapítója elképzeléseit, aki hitt abban, hogy a bőr visszatükrözi a test és a lélek állapotát. Professzionális minőségű termékeket és szépség kezeléseket ajánl elérhető áron. A szellemisége magával ragadó. S hogy mi a Docteur Renaud titka? Felségesen finom, energetizáló, vidám színű, selymes textúrájú termékek, amelyeket élvezet használni! Egy márka,  amely jókedvre és magabiztosságra inspirál. A Happy Cosmétologie®, egyedi szépség koncepció - a Docteur Renaud a természet szívéből meríti aktív hatóanyagait, amelyek egyaránt hatnak az érzékekre és az arcbőr különböző speciális igényeire.

Tovább

Teresa Palmer az Amway-nél

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

A kizárólag az Amway által forgalmazott Artistry együttműködési megállapodást kötött Teresa Palmerrel. Az ausztrál színésznő három éven át globális nagykövetként képviseli a presztízs bőrápolási és kozmetikai termékekből álló márkát. Teresa kortalan szépsége, erőteljes és bájos karaktere jól illeszkedik az Artistry márka filozófiájához. A szépséges filmsztár nemrégiben Nicholas Hoult és John Malkovich oldalán főszerepet kapott az „Eleven testek” című romantikus zombi vígjátékban, valamint Liam Hemsworth-szel játszott a „Love and Honour” című romantikus filmdrámában. Az amerikai mozikban idén júniusban megjelenő „Wish You Where Here” című filmben a Joel Edgerton oldalán megformált karakterével elsöprő sikert aratott. Elegáns stílusának és kortalan szépségének köszönhetően Palmer már világszerte több magazin címoldalára került.

Tovább

Nyerő páros

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-09

A háziasszonyoknak új egyenletet kell megtanulnunk, ha lépést akarnak tartani a korral: Dosia+Vanish=Dosia Premium. A még ragyogóbb tisztaság érdekében ugyanis a már jól ismert mosószercsalád házasságra lépett a Vanish-sel, hogy új családot alapítsanak. A Dosia Premium továbbfejlesztett formulája a megszokott magas minőségű mosóport a Vanish folteltávolító erejével ötvözi, mely így még hatékonyabban lép fel a mindennapi szennyeződések és a makacsabb foltok ellen is. A Dosia Premiummal ráadásul a makulátlanul tiszta ruhák mellett a pénztárcánkat is kímélhetjük. Hogy valaki a gélell vagy porral mos szívesebben, ízlés dolga, éppen ezért a Dosia Premium, klasszikus mosópor és mosógél formájában is kapható kétféle típusban - fehér és színes ruhákra - valamint két-kétféle kiszerelésben, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet.

Tovább

Estée Lauder a mellrák ellen

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-08

Az Estée Lauder vállalat idén ismét megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított októberben tartott éves mellrákellenes kampányát. A 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány, melynek mottója “Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk”, a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt, hogy még közelebb kerüljünk a mellrák végleges eltörléséhez. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, mely célokra idén újabb 5 millió $-t kíván gyűjteni. 
Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során.

Tovább