Nyerő hűsítő koktélok

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-27

A szerencsés koktélozók Sziget belépőjegyet is nyerhetnek, ha a napokban Bacardi alapú koktéllal hűsölnek! Olvasóinknak pedig átnyújtjuk a Cuba Libre, Mojito és Daiquirí koktélok autentikus receptjeit. De előtte néhány érdekesség: a rum világpiaci részesedése meghatározó, a whiskey után a második legnépszerűbb rövidital, fogyasztása évek óta növekvő tendenciát mutat. A sokak számára meglepő tény oka egyszerű, hiszen ha finom alkoholos hűsítőre vágyunk, nagy valószínűséggel egy rum alapú koktél jut eszünkbe. Az egyik népszerű koktél például a Cuba Libre, amelynek összetevőit sokan kívülről fújják, ám az ital nevének eredete talán okoz még meglepetést. A kubai függetlenségi háború végén Russel kapitány rendelt magának egy Bacardí Gold rumot kólával és lime-mal. Ez akkor nagy feltűnést keltett, mire a kapitány az itallal a kezében ezt a pohárköszöntőt mondta: „Por Cuba Libre.” Így született meg a Cube Libre koktél. Hasonló népszerűségnek örvend a Mojito is, ennek eredetéhez azonban már nem fűződik egyértelmű történet.

Tovább

Életműdíj a Dilmah alapítójának

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-26

Merrill J. Fernando, a Dilmah alapítója épp a születésnapján vehette át négy másik jelölttel együtt az oslói Business for Peace Alapítvány életműdíját, amelyre a Gazdaságtudományi- és Béke Nobel-díjasok állították össze a jelöltek listáját. A díjátadásra Oslo legpatinásabb épületében, a Városházán került sor, ahol a Nobel-díjak is átadásra kerülnek minden évben. Az alapítvány a Business for Peace Díjjal azokat az üzletembereket tünteti ki, akik az adott évben figyelemre méltó tevékenységükkel és odaadásukkal sokat tettek a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának és erkölcsös üzleti magatartásának nagyobb térhódításáért, amellyel példát mutatnak a világnak. – “Úgy gondolom, hogy az oslói Business for Peace Díj ötlete, valamint a benne rejlő lehetőségek nagyon ösztönzőek tudnak lenni. A béke és a stabilitás megteremtésének érdekében fontos, hogy tudatosabb társadalmi szerepvállalásra buzdítsuk az üzletembereket.” – értékelte a kezdeményezést Kofi Annan béke Nobel-díjas ENSZ diplomata, az ENSZ volt főtitkára.

Tovább

Nagycenket látni kell!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-25

A legnagyobb magyar emlékmúzeum, történelmi zarándokhely, Európa talán legszebb hársfasora és egy síron túl tartó szerelem története - Nagycenk szíven találja az odalátogatót! Nagycenk neve szorosan összefonódott a Széchényi-családdal. A Széchényi-kastély a korai klasszicizmus pompás emléke, Magyarország kastély-építészetének egyik kiemelkedő alkotása. A kastély építését 1750 körül Széchényi Antal generális kezdte meg a kiscenki majorház helyén, annak falait is felhasználva. Széchényi Ferenc a soproni Ringer Józseffel építtette át a kastélyt 1799-ben. Az épületegyüttes ekkor kapott klasszicista homlokzatot. A birtokot Széchényi Ferenc fia, István örökölte, aki 1834 és 1840 között a kastélyt Hild Ferdinánd soproni építésszel megújíttatta, kibővítette. A főépület mellé csatlakozó szárnyakba már beépítették a külföldi utazások során megismert technikai vívmányokat: a fürdőszobát és a vízöblítéses WC-t. Ekkor vezették be a kastélyba a gázvilágítást is.

Tovább

Merész tekintet

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-24

Merész színösszeállításokat kínál a szemre az Avon idén nyáron az Avon Chromes szemkontúrceruza és a Négyes szemhéjpúder paletta segítségével. A vadonatúj termékekkel nem lesz nehéz ütős sminket készítenünk hiszen a felvitelük könnyed, színeik intenzívek és egymással harmonizálnak. Nyáron egyébként is bánjunk nyugodtan bátrabban a színekkel! Rajzoljuk meg a szemkontúrt az új Avon Chromes szemkontúrceruza hat krómos árnyalatának egyikével, majd szemhéjunkat árnyaljuk az Avon Négyes szemhéjpúder paletta színeivel. Utóbbi most két új színpalettával bővült, melyeket a víz alatti világ ihletett. Az Underwater Paradise esetében a víz felszínét tükröző türkizes, kékes, míg a Precious Shells összeállításban inkább a tenger mélységeit szimbolizáló barnás, mélykékes-, zöldes színek játsszák a főszerepet.

Tovább

Ideális utazószett

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-24

Akár egy hétre utazunk, akár pár napra, állandó kihívást jelent a kézipoggyász méretéhez igazítani a neszeszerünk tartalmát. A pakolás során fájó szívvel, de kénytelenek vagyunk lemondani a napi bőrápolási rutinunk egy-egy kulcsfontosságú darabjáról. Idén nyáron a La Roche-Posay az utazószezonhoz szabta must-have arcápolóinak méretét annak érdekében, hogy a nyár folyamán is bárhol, bármikor megtarthassuk napi arcápolási rituálénkat. A limitált kiadású La Roche-Posay utazócsomagot úgy állították össze, hogy az arcápolási élmény teljeskörű legyen: bőrnyugtatás – tisztítás – ápolás – védelem - smink. A praktikus arcápoló szett könnyedén elfér a kézipoggyászban és nem foglal sok helyet városnézéskor a hátizsákunkban sem. És hogy mit rejt a mindössze 999 Ft-os ajánlott fogyasztói áron kapható kicses dobozka?

Tovább

Körömbarát és hosszan tart!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-23

A nemzetközi piacon 1979 óta jelen lévő amerikai CND kéz- és lápápoló márka minden egyes terméke hosszas és alapos kutatást, fejlesztést és kísérletezést követő tesztelés után kerül a piacra. Ha a márka neve ismerősen cseng, az nem a véletlen műve: a termékeit immár 25 éve forgalmazza a Belvárosi Creative Stúdió. A magas színvonalú kéz- és láb körömápolási és –szépészeti termékek, nem csak a szalonok számára, hanem otthoni használatra is tökéletesen alkalmasak. Nemcsak a minden igényt kielégítő minőség és esztétikum, illetve az egészségtudatosság, hanem a folyamatos választékbővítés is jellemző a CND termékcsaládjaira. Évente 4-szer – az évszakoknak megfelelően – új színkollekciót vezetnek be, és ezen felül is néhány új – változóan lakossági vagy professzionális – terméket. A napokban zajlott a 2015-ös őszi kollekció, a Contradictions sajtóbemutatója, melyen a modellek gyönyörű, tollakkal ékesített Navona (Megla Rózsa) ruhákban mutatták be a pazar őszi színeket: a mély, csillogó pávakéket, az elegáns burgundi vöröset és a visszafogott testszínű nude-ot.

Tovább

Fesztiválbetegségek

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-22

Őrületes koncertek, végtelen élmények, új barátságok és feledhetetlen emlékek. Senkinek sem kell bemutatni a Sziget, Volt, EFOTT, Művészetek völgye, Balaton Sound, Be My Lake vagy bármelyik másik sikeres nyári fesztivált. A féktelen bulizáson kívül azonban különböző fertőzési veszélyeket is rejt egy-egy ilyen esemény, amelyek ellen jobb felkészülni. Sajnos a fesztiválok a járványok melegágyai, hiszen több fertőző betegség kiindulópontjai lehetnek. Néhány megfontolt lépéssel és óvintézkedéssel azonban könnyen megelőzhetők a kellemetlen meglepetések. A nagy látogatottságú zenei rendezvényeken többnyire négy eltérő csoportba sorolható fertőzéssel kell számolni: húgyúti fertőzések, gombás fertőzések, ételmérgezés és szexuális úton terjedő fertőzések. Ezek felbukkanásának esélyét jól jellemzi, hogy sokszor “fesztiválbetegségeknek” is nevezik őket. Nézzük sorban, milyen tünetekkel járnak és miképp érdemes védekezni ellenük.

Tovább

Nem kell grimaszolni!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-21

Miközben a Gillette pengéi továbbra is megbízhatóan pontosak és élesek maradnak, a Gillette most egy másik újdonsággal, az új Gillette Fusion ProGlide FlexBall™ technológiával rukkolt elő.  A borotvamarkolat mozgását követő billenőfej precízen igazodik az arc vonalaihoz. Ez a megoldás megváltoztatja a borotválkozás élményét, hiszen bármilyen Gillette borotvafej számára lehetővé teszi, hogy maximálisan idomuljon az arc formájához, azaz elősegítse minden egyes szőrszál eltávolítását. Az irányíthatóság egy teljesen új dimenzióját nyitja meg a FlexBall™ technológia, amely a Gillette 1977-ben bemutatott innovációjára, a világ első billenőfejére épül. A Gillette borotváknál már alapvetővé vált a kétdimenziós fej, az új FlexBall™ technológia azonban már a harmadik térbeli síkra is kiterjed annak érdekében, hogy minden férfi elvárásainak megfeleljen.

Tovább

5 milliós támogatás gyerekeknek

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-21

A P&G és az Auchan kampánya keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket – többek között Always, Ariel, Head&Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, hiszen a P&G termékenként 5 forintot különített el a célra. A Procter&Gamble és az Auchan vezetői néhány napja bejelentették, hogy a kampány keretében 5 millió forint gyűlt össze, melynek értékében P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal támogatják a kiválasztott gyermekvédelmi szervezeteket. Az eseményen így intézményenként 1 millió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot vehettek át a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu, valamint a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon képviselői.

Tovább

Ajándék az arcunknak

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-20

Amikor elkap a nyaralás hangulata, lelazulunk és magunk mögött hagyva a határidőket, monoton hétköznapokat és nyomasztó kötelezettségeinket hajlamosak vagyunk ugyanezt tenni bőrápolási rutinunkkal is. Eleve sem cipeljük magunkkal az összes kencét, de ha mégis, esélyes, hogy nagyvonalúan kezeljük a témát. Az eredmény hamar jelentkezik dehidratált bőr, újonnan szerzett ráncocskák, napfoltok formájában. Pedig bőrünknek is jár a kényeztetés: nyaralás után adjunk egy kis extra törődést neki, segítsünk neki helyrejönni! Egy kellemes kozmetikai kezelés visszahozza a nyaralás relaxáló pillanatait, gondolatban visszarepít a kényelmes nyugágyba! A Royal Luxus Platinum arckezelés teljeskörű regeneráló-bőrmegújító kényeztetést nyújt, melynek eredményeként bőrünk és lelkünk egyaránt kisimul.  A 110 perces kezelés a leghatékonyabb bőrfiatalító hatóanyagokat – platina nanokolloidot, őssejteket, peptideket - a leghatékonyabb hatóanyag beviteli technológiákkal juttatja a bőr mélyére:

Tovább