Post Image

TUDOD, MELYIK A LEGEGÉSZSÉGESEBB SPORT?

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-09-13

Rengeteg előnye van a vízben végzett testmozgásnak, amit eredetileg rehabilitációs célból alkalmaztak.

Tovább
Post Image

KIMERÜLTSÉG VAGY EZ MÁR A MENEDZSERBETEGSÉG?

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-09-03

Az állandó fáradtság, kedvtelenség, szédülés, fej- vagy hátfájás mögött komolyabb betegség is húzódhat.

Tovább
Post Image

LÉPJ TÚL A SAJÁT HATÁRAIDON!

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-08-13

Megtudhatjuk, hogyan fokozható az izmok teljesítőképessége - természetesen legális és amatőr sportolók esetében is remekül alkalmazható módszerekkel!

Tovább
Post Image

MI FÁN TEREM A MILON? ELÁRULJUK!

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-08-08

Egy edzésforma, ami csupán 36 percet vesz igénybe, mégis 30%-kal hatékonyabb és mindenkinek jó? Van ilyen!

Tovább
Post Image

ANTI-STRESSZ ALGÁKKAL A ZSÍR ÉS A CELLULIT ELLEN

Szerző: Rúzs & Más / , , , / 2018-08-06

Kipróbáltuk a Vagheggi új elven alapuló karcsúsító-anticellulit Sinecell kezelését...

Tovább
Post Image

ÁRTALMATLAN NASSOLNIVALÓK MÁR A BENZINKUTAKNÁL IS!

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-08-02

Az édességéhség és nassolási vágy elűzésének legkarcsúsítóbb alternatívája még könnyebben elérhető lett!

Tovább
Post Image

KIPRÓBÁLTUK: SPRINGDAY HEALTH CLUB

Szerző: Rúzs & Más / , / 2018-07-23

Egy impozáns intézményben jártunk Újpesten, amit csak ajánlani tudunk mindenkinek, aki mozogni szeretne!

Tovább
Post Image

A STRANDOKON A NŐKRE LESELKEDŐ VESZÉLY

Szerző: Rúzs & Más / , , / 2018-07-20

A nyári hőség, a párás és száraz időszakok váltakozása kedvez a hüvelygombák elszaporodásának - mit tehetünk ellene? Tippek a nőgyógyásztól:

Tovább
Post Image

LAST MINUTE NYÁRI ALAKFORMÁLÁS – TOMÁN SZABINA TANÁCSAI

Szerző: Rúzs & Más / , / 2018-06-12

Még mindig nem reménytelen gyorsan leadni pár kilót, úgy hogy az a leglátványosabb helyekről menjen le és közben feszesedjünk is. Hogyan? A cikkből kiderül!

Tovább
Post Image

SZEXI ALAK GYORSAN ÉS EGYSZERŰEN!

Szerző: Rúzs & Más / , , , / 2018-06-02

Ha nincs időd edzőterembe járni, a cikkünben található gyakorlatsorral már napi 10 perc mozgástól karcsúbb és feszesebb lehetsz!

Tovább