Post Image

MAGYAR HAJÁPOLÁSI MÁRKA, FEJBŐR DIAGNÓZISSAL

Rúzs & Más / 2018-07-02

Régebbi olvasóink már tudják, hogy mindig nagy örömmel mutatjuk be a hazai márkákat és ajánljuk a kipróbált és megkedvelt színvonalas magyar kozmetikumokat! Bemutatásra érdemes magyar hajápolási márkára azonban ezidáig még nem bukkantunk – most viszont megérkezett a LYOR Hungary!

A Lyor Hungary Kft. a haj- és fejbőrproblémákkal küzdők számára alkotott meg egy ingyenes, egyszerű bárki által pár perc alatt elvégezhető online öndiagnózis rendszert. Az öndiagnózis alapján a panasz kezelésére saját fejlesztésű haj- és fejbőr kozmetikumot ajánlanak, amely a webshopon
keresztül egyből meg is rendelhető.

A Lyor sztori

Bíró Dávidot, fodrászként, vendégei panasza generálta, hogy a témával foglalkozzon. A vendégeitől és tesztalanyaitól kapott visszacsatolások, a szakterületet képviselő piaci szereplők elismerése és támogatása, valamint a folyamatos igények hatására egyre erősebben fogalmazódott meg Dávidban, hogy érdemes lenne egy magasabb szintre lépve, szélesebb körben, elsőként a magyar piacon bevezetni az általa fejlesztett termékeket. Ehhez üzleti partnert keresett, egy újdonságokra nyitott, érdeklődő, kreatív embert, akit Kerekes Orsiban talált meg. Orsi akkoriba közel 20 éve dolgozott egy mutinál alkalmazottként és váltani szeretett volna. Gondolt egy nagyon merészet, kilépett és eldöntötte, hogy kipróbálja magát vállalkozóként.

A név választásnál a ma igen népszerű ’natur’, ’bio’,’öko’ kifejezéseket alapban kizárták, mert úgy ítélték meg, hogy amellett, hogy elcsépeltek, nem is időtállók. Továbbá kizártak minden olyan magyar és nemzetközi szót, amely a ’fej’, ’haj’, ’fejbőr’ szavakra utal bármilyen formában, mert nem szerették volna, ha a brand direktben utal a tevékenységre, másrészt hosszú távú terveik között szerepel a kozmetikumok és tisztítószerek piacán is megjelenni. Végül, hosszas ötletelés után, a 4 betűből alkotott mozaik szó, a LYOR mellett döntöttek.
Az első két évben csak hazai fogyasztókra számítanak, viszont a harmadik évtől már ki szeretnének lépni a nemzetközi piacra. A termék kiszállítását előre szerződött partnerekkel fogják biztosítani, hogy a vásárló mindig időben megkapja a megrendelését.

Mitől más? 

A Lyor a haj- és fejbőrproblémákkal küzdők számára megalkotott egy ingyenes, egyszerű bárki által pár perc alatt elvégezhető online öndiagnózis rendszert.
Az öndiagnózis alapján a panasz kezelésére saját fejlesztésű haj- és fejbőr kozmetikumot ajánlanak, amely a webshopon keresztül egyből meg is rendelhető. Amennyiben a válaszok alapján nem egyértelműen meghatározható a probléma oka, akkor diagnosztikai vizsgálatot javasolnak, amelyre online időpontfoglaló rendszerükön keresztül lehet jelentkezni, és melyet referencia stúdiójukban végeznek. Tevékenységüket fodrászattal kiegészítve teszik teljessé.

A termékek

Saját fejlesztésű termékeik a fejbőr problémáinak helyrehozatalát célozzák – a szakértő szerint a samponválasztást csak akkor befolyásolja a hajunk minősége, ha a fejbőrünk tökéletesen egészséges. Mint megtudtuk, ha például a hajunk hamar zsírosodik, az a fejbőr problémájára vall! Tehát olyan hajápolókra lesz szükség, amelyek helyreállítjáka  fejbőr egyensúlyát! A Lyor samponok rendkívül kíméletesen a lehető legminimálisabb (a 10-es skálán 1-2-es) irritáció mellett tisztítanak. A hajpakolások nemcsak a haj felületén képeznek réteget, de a haj belsejébe behatolva elősegítik a vízmegkötést és táplálást.
A fejbőrbe felszívódó tonikok aktív kezelést tesznek lehetővé a tüszőkbe juttatott intenzív hatóanyagokkal.

Lyor hungary hajápolás, rúzs és más

 

MAGYAR HAJÁPOLÁSI MÁRKA, FEJBŐR DIAGNÓZISSAL
5 (100%) 1 vote

Kapcsolódó bejegyzések