A KENZO VARÁZSLATOS VILÁGA EGY ILLATBA SŰRÍTVE

Rúzs & Más / 2017-10-06

A Kenzo művészeti vezetői, Carol Lim és Humberto Leon a divatról alkotott vízióit plántálta első, saját alkotású parfümjébe. A világ elképzelésük szerint élénk, spontán, meglepő, mulatságos, és színes… A világ, ami a szabadságot ünnepli, az önkifejezést, a sokféleséget és a kreativitást. Egy játékos és dinamikus illat… a KENZO igazi szellemiségével. Bemutatjuk a KENZO WORLD-öt.

A 2013-as őszi- téli kollekció során Carol és Humberto megalkották a KENZO világ ikonikus motívumát, a szemet. „ A mindent- látó szem a kollekció legfőbb motívuma, a harmadik szem, amely a felülről érkező spirituális védelmet sugározza” – magyarázták a tervezők. A KENZO kollekció egyik legegyszerűbben felismerhető divatikonja a SZEM, ami most az illatok világába kalauzol el minket. „ A szem egyszerre nőies és erőteljes” – Mondja Carol.

Kenzo World

A megkapó üvegen láthatunk fekete gumit, pinket, aranyat és opálos színeket a „keverd és párosítsd” jegyében, ami a KENZO divatvilágának vezérfonala.
A „gummato- cap”-et, azaz a gumírozott kupakot az ikonikus KENZO Kalifornia táskák ihlették, a gyönyörű pink és arany részleteket a „The Eye” nevű ékszer kollekció, az üveg opálos, fagyos megjelenése pedig feltűnő vizuális megjelenést ad. Misztikus és szórakoztató bárhonnan is nézzük az üveget, a szem mindenhol felfedi önmagát, mindenhol látható.

A márka történetében először a KENZO WORLD elnevezés  Braille írással szerepel a doboz tetején.

Kenzo World
KENZO VILÁGÁNAK VIRÁGBOMBÁJA

A KENZO az új illat megalkotását egy különleges parfümőrre, számos sikerillat megálmodójára, Francis Kurkdijanra bízta. Olyan illatot teremtett, ami eltér a megszokottól. Új irányból közelített, bátran adagolta túl az összetevőket.
A KENZO WORLD egy erőteljes illathullámmal indít:  hatalmas csokor virággal amely kirobbanóan édes illatot áraszt… Egy briliáns illat, sziporkázó kombináció, egy kirobbanó nektár, ami bódító illatával kellemesen csiklandozza az orrunkat. Valódi energialöket, ami pozitív hatással van a lélekre és körülöleli az auránkat. Mint egy álomszerű csokor, a bazsarózsa könnyedén olvad bele a piros bogyós gyümölcsökbe és az egyiptomi jázminba. Az ambroxán megbabonázza, és érzékiséggel ruházza fel az illatot.

EGY REBELLIS REKLÁM

Ha szokványos parfümreklámra számítunk, akkor rendesen meg fogunk lepődni a KENZO WORLD filmen, amiről garantáltan le sem tudjuk venni a szemünket! A reklámfilm alkotója Spike Jonze amerikai rendező, producer, forgatókönyvíró és színész, munkái között találunk különböző zenei videókat, reklámokat, filmeket és televíziós munkákat. A casting egy olyan sztárt igényelt, aki nemcsak, hogy tud táncolni (mániákusan és mesterien), de megtestesíti a tiszteletlen sikket és az egyediségét, ami a KENZO márka tulajdonságai is egyben. A Margaret Qualleyvel való találkozás után, aki színésznő és táncos is egyben, nem volt kérdés, hogy megtalálták a tökéletes főszereplőt, aki el tudja játszani az igényes szerepet. Margaret eleganciát sugároz, miközben az ördögi ritmusra mozog, rikító zöld ruhájában, amit Carol és Humberto terveztek neki.

Kenzo World

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Kapcsolódó bejegyzések