Boldog születésnapot, Astor!

Zsolesz / 2012-04-09

Szellemességéről híres felesége, az angol Lady Astor a stílus meghatározója lett. A Margaret Astor márka, a világháborút követő gazdasági fellendülés idején jelent meg a piacon. A márkát Németországban alapították, 1952-ben. Az angol Beecham cég, amely a világ egyik legnagyobb testápolási és gyógyszerészeti termékeket gyártó vállalata, 1965-ben felvásárolta a Margaret Astor márkát . A márka profitált a Beecham nemzetközi téren szerzett marketing tapasztalatából, valamint megnyerte a cég válogatott szakértőket felvonultató kutatási és fejlesztési vonalát. Erre az időre a Margaret Astor termékeket már 22000 üzletben árusították világszerte, a vásárlók pedig a közel 300 termék bármelyikéről helyben kaphattak tanácsot. A világ divat fővárosainak trendjeit követve a Margaret Astor félévente újraalkotta színpalettáját, minden alkalommal az európai országok piacának sajátos ízlésének megfelelően. A német eredetű multinacionális Benckiser vállalat, mely remek mendzsment hagyománnyal rendelkezik,1990-ben megvásárolta a Margaret Astort a Beechamtől. A márkát így már több mint 60 országban árulták, és a német és spanyol kozmetikai piacon is vezető szerepe volt. 2009-re tehető a márka megújulása – ekkor alkották meg az „Éld meg a szépséget!” szlogent. Az ASTOR új fejezetet nyitott történelmében Heidi Klum, a sikeres nemzetközi topmodell érkezésével, aki a márka új arca és művészeti tanácsadója. A hosszú távú együttműködés keretében Heidi segítséget nyújt a művészeti irányvonalak kifejlesztésében, valamint az újgenerációs, modern sminkek, színkollekciók és árnyalatok kidolgozásában.

 

 

Kapcsolódó bejegyzések